lauantai 11. toukokuuta 2013

madmay

Toukokuu on taas humahtanut laittoman nopeaan, kohta kuu jo puolessaan...
Onneksi kesä näyttää myös viimein tulevan, ainakin täällä Siskon luona Keravalla on hyvinkin kesäistä. Varmaan myös J-kylässä on menty kesän suuntaan näinä päivinä kun olen ollut siskolassa.

Vaikka olen lomaillut, olen tehnyt myös käsitöitä. Rinta rinnan Siskon kanssa. Minä olen neulonut ja Sisko sekä neulonut että tehnyt ristipistotyötä.
Yhden matkaan varatun työn sain jo valmiiksi, mutta koska se menee lahjaksi, niin kuvia siitä vasta myöhemmin.

Toinen työni tällä reissulla liittyy otsikkoon, projekti madelinetoshista.


Tulossa on huivia merino lightista ihanassa värissä baltic. Tälle värille piti ehdottomasti saada joku ohje, jossa väri olisi pääosassa, mutta jossa olisi silti joku juju. Mallina tässä siis Helvetica.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti